چه محتوایی باید هنگام طراحی تبلیغات بنر استفاده شود؟
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد اطلاع رسانی شما بایستی مشتمل بر سه جزء اطلاعاتی از قبیل نماد یا این که اسم تجاری شما، پیام شما و یک شماره تماس برای (CTA) باشد. این سه جزء به تماشاچی هر آنچه که لازم میباشد بدانند را انتقال می‌دهد.

این که شما چه کسی میباشید؟چه چیزی شما‌را تبلیغ میکنید؟ چه کاری می بایست انجام دهید؟

وجود هر مورد از این اجزا در بنر شما بسیار ضروری میباشد و عدم وجود هرکدام از این کارداران منجر کاهش در تاثیر گذاری تبلیغات شما می شود.

 

لوگو و اسم تجاری
برای هر که به اطلاع رسانی شما نگاه می نماید، مهم میباشد که بداند چه کسی تبلیغ کننده این اطلاع رسانی میباشد. لوگوی شما بایستی بدیهی و قابل قرائت باشد البته خیر خیلی پهناور و یا این که بخش متعددی از اطلاع رسانی را مشتمل بر شود. چون پیام شما و CTA به به عبارتی اندازه مهم میباشند که مارک شما اهمیت دارااست .

پیام منتقل کننده یک بنر تبلیغاتی
عملکرد نمائید هر آنچه که بایستی بنویسید را در یک‌سری خط بیان نمائید. به خیال داشته باشید شما مقدار محدودی عصر و اطراف در چنگ دارید که به کار گیری باصرفه از این عصر و گوشه و کنار منجر میگردد که اطلاع رسانی شما هرچه اضافه چشم شود.

فراخوانی برای مبادرت یا این که CTA
مدام در تبلیغات خویش CTA را به صحت در لحاظ بگیرید در شرایطی‌که شما این فعالیت را نکنید، حتی چنانچه شخصی مجذوب اطلاع رسانی شما شود مرحله ی بعدی برای آن نیست.چون هنگامی آن‌ها گام‌بعدی را دنبال می‌کنند و روی اطلاع رسانی کلیک مینمایند دیگر مسیری برای پند بیش تر و وصال به انگیزه نیست.

آسانی در پباده سازی یک بنر تبلیغاتی بسیار مهم میباشد
در اکثر مواقع پباده سازی معمولی خیس بسیار موثرتر میباشد، مخصوصا در تبلیغات بنری که در آن اطراف و عصر مشاهده محدود میباشد با به کار گیری از یک پالت رنگ محدود و یک یا این که دو فونت پر‌نور و با خوانایی بالا، و داشتن حداکثر یک تصویر پباده سازی گردیده، شما میتوانید تبلیغات بدیهی خیس و مختصر تری را تولید نمایید. این فرمان به یوزرها شما این قابلیت را می‌دهد که تبلیغات شما را راحت خیس و سریع خیس فهم و شعور نمایند.

 

رنگ ها
همت فرمائید در گزینش رنگ پالت تبلیغاتی خویش فقط از یک رنگ معمولی استعمال نمایید تا تبلیغاتتان بیش تر چشم شود. همینطور از رنگهایی استعمال فرمائید که با لوگوی شما، وبسایت یا این که بقیه مواد بازاریابی هم خوانی دارا‌هستند. این عمل سبب ساز تولید یکپارچگی برای اسم تجاری شما خواهد شد.

فونت ها
صرفا از یک یا این که دو فونت یا این که تغییرات فونت در اطلاع رسانی خویش به کارگیری فرمائید. از فونتهای ریاضی یا این که فونتهای دیگر که برای تلاوت مشقت بار میباشد استعمال نکنید. علاوه بر این، مطمئن گردید در فونت های خویش مسافت ها را به صحت رعایت می کنید تا متن شما نامرتب چشم نشود.

تصاویر
در‌حالتی که قصد به کار گیری از تصاویر در اطلاع رسانی خویش را دارید، بهتر میباشد تنها از یک تصویر استعمال نمایید چون به جهت قرار به دست آوردن در یک فضای کوچک، اکران جزئیات می‌تواند سخت باشد، به ویژه در صورتی‌که شما می خواهید جزئیات بیشتری را اکران دهید به کار گیری از عکس در متن بنرتان می تواند فعالیت را طاقت فرسا خیس نماید.

نکته انتها
برای پباده سازی بنر های خویش کارایی نمایید مدام از ایده های ناب به کارگیری نمایید می توانید در هنگام پباده سازی یک بنر مثال های شبیه را مشاهده و از آنان ایده بگیرید





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: